Thursday, 31 March 2011

new look

ni blog baru sy..sblom nih ak de gak buat blog...n active..x tau knp nk tuka ke blog nih..tp mgkin ak sorg je kot yang tau sebab n musabab nyer n knp ak tuk ake blog nih..hehe klu korg nk tau blog lame ak korg leh click kat link nih http://nada-liyana.blogspot.com/ n the new one is http://qasehnada.blogspot.com/..hehe ak pon x tau knp qaseh...

pape pon sila la follow..n i will follow u!!!hehe(^_^)Y


Salam perkenalan buat semua pembaca.. ^_^

ak rase kat blog nih x perlu la name sebenar kan.. cukup lah mengenali diri ak sebagai mutiara..knp ak mutiara???

0 oMeLan: